بهترین مشاوره روانشناس شمال تهران

بهترین مشاوره روانشناس شمال تهران

بهترین مشاوره روانشناس شمال تهران

بهترین مشاوره روانشناسی شمال تهران به صورت تلفنی و آنلاین در سامانه هوشمند کافه مشاور امکان دریافت راهنمایی ها و مشاوره های لازم را بسیار آسان و راحت کرده است.

برای دریافت مشاوره روانشناسی به صورت تلفنی و یا متنی وارد لیست مشاوران آنلاین کافه مشاور شوید و با یک تماس راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

این روانشناس امیدوار است بتواند موانع موجود برای دسترسی آنلاین به خدمات مشاوره را برطرف کند. در برخی موارد ممکن است بهترین روانشناس را در تهران یا شهرستان ها پیدا نکنید. علاوه بر این، برخی از هر جامعه به عنوان نماد احترام ملی زندگی می کنند. به همین دلیل است که خدمات آنلاین به شما این امکان را می دهد که از هر کجای دنیا از سلامت روان خود مراقبت کنید.

در دو دهه اخیر، ما شاهد پیشرفت فوق العاده ای در روانشناسی با هدف حل مشکلات شخصی بوده ایم. یکی از این پدیده ها علم و فناوری است، به ویژه استفاده از اینترنت در روانشناسی و گسترش مشاوره آنلاین خانواده.

پلتفرم‌های مربیگری آنلاین ایجاد روابطی را ممکن می‌سازد که قبلاً دشوار به نظر می‌رسیدند. مشاوران آنلاین روانشناسی را با فناوری اطلاعات ترکیب می کنند تا یک خدمات مشاوره روان درمانی منحصر به فرد ارائه دهند.

داده های تحقیقاتی نشان می دهد که مشاوره روانشناسی آنلاین در بین همه گروه های مردم محبوب است. در برخی موارد ممکن است مشاوره حضوری ازدواج دریافت نکنید. اما با کمک مشاور خانواده آنلاین، استفاده از خدمات روانشناس خانواده آنلاین دیگر مشکلی ندارد.

مشاوره آنلاین روانشناسی

یک روانشناس آنلاین فقط برای شما مفید است که:

شما یک بچه در خانه دارید.

زندگی شما معمولاً بسیار شلوغ است.

در راه رفتن مشکل دارید

شما باید کمتر سفر کنید

راه مشاوره طولانی است.

آیا به یک مشاوره روانشناسی تلفنی کوتاه نیاز دارید؟

در صحبت کردن (پیامک) مشکل دارید.

آنها مشاوره آنلاین شخصی را ترجیح می دهند

دستیابی به آن آسان است

اعضای انجمن ممکن است به دلایل زیادی علاقه مند به مشاوره آنلاین باشند. عواملی مانند سفرهای طولانی مدت، برنامه کاری، مشکلات سفر، بیماری مزمن یا حتی بی میلی به ارائه توصیه های شخصی. دسترسی به پلت فرم مشاوره آنلاین آسان است. بنابراین، رفع موانع موجود برای مذاکره می تواند مفید باشد.

مشاوره آنلاین با موبایل

هر فردی در مقطعی از زندگی خود به مشاوره نیاز دارد. دسترسی سریع به مشاوره تلفنی 24 ساعته یکی از مزایای منحصر به فرد آن است.

ترجیحات شخصی و توصیه های شخصی

برخی از افراد ممکن است حتی با اشکال سنتی روان درمانی و مشاوره آشنایی نداشته باشند. اما درمان های مدرن مانند مشاوره آنلاین آنها را قابل قبول تر می کند.

وارد زندگی خصوصی مردم شود

یکی دیگر از مزایای مهم مشاوره آنلاین این است که از حریم خصوصی افراد محافظت می کند. زیرا با این هوش می توان گمنامی را حفظ کرد. برای بسیاری از افراد، ناشناس ماندن به دلایل اجتماعی یا شخصی مهم است. چگونه یک مشاوره روانشناسی آنلاین برگزار کنیم؟

تماس های تصویری اغلب برای مشاوره روانشناسی آنلاین استفاده می شود. یکی دیگر از مزایای مشاوره آنلاین این است که در برخی موارد قابلیت چت متنی نیز وجود دارد. نوشتن می تواند نقش مثبتی در آرامش عاطفی داشته باشد و در موقعیت های درمانی خاص تسکین دهد. نوشتن می تواند به شما کمک کند تا خود، سوالات و احساسات خود را بیان کنید و اعتماد به نفس بیشتری در شما ایجاد کند. با این حال، هنگام تفسیر کتاب مقدس باید مراقب بود. از آنجایی که نوشته ساکت است، می توان آن را به گونه های مختلف تفسیر کرد.

چرا به مشاوره آنلاین خانواده نیاز دارید؟

مانند مشاوره حضوری، مشاوره آنلاین خانواده می تواند به خانواده ها کمک کند تا با مسائل ارتباطی، عاطفی و اجتماعی برخورد کنند. در این مرحله مشاوره به مردم اطلاع رسانی نخواهد شد. ضمناً مشاوران مسئولیتی در قبال حل مشکلات اعضای خانواده ندارند.

مشاوره خانواده می تواند تجزیه و تحلیل عمیق تری از مشکل ارائه دهد. به این ترتیب می توانید جنبه های مختلف مشکل را بهتر درک کنید و از مهارت های خود برای حل آن استفاده کنید. سلامت روان مردم یکی از مهمترین مشکلات جامعه است. انعطاف پذیری مشاوره آنلاین مزایای زیادی دارد.

امروزه مشکلات مختلفی با کمک مشاوره آنلاین حل می شود. این مشاوره ها شامل مداخله تشخیصی (به عنوان مثال روشن کردن علائم و شناسایی مشکلات روانی) و درمان است. موضوع کلیدی زمان این مشاوره است.

یک روانشناس آنلاین استانداردهای خاصی دارد

اصول اخلاقی در بیشتر فعالیت های مرتبط با سلامت مهم است. علاوه بر این، از آنجایی که روانشناسان و مشاوران از کرامت انسانی دفاع می کنند و تلاش می کنند بر انسانیت و ارزش های مرتبط با آن تأکید کنند، به اصول اخلاقی حرفه خود کاملاً پایبند هستند. این اصول اخلاقی توسط انجمن روانشناسی آمریکا (APA) توسعه و پیشنهاد شده است و اعتقاد بر این است که همه روانشناسان و مشاوران از آن پیروی می کنند.

خدمات مشاوره روانشناسی آنلاین کافه مشاور

مانند سایر خدمات مشاوره و مداخله روانشناختی، مشاوران آنلاین نیز باید از اصول اخلاقی پیروی کنند. این اصول اخلاقی شامل قواعد کلی مشاوره خوب و صداقت است. این به معنای چیزی شبیه به چیزی است که در روابط مورد انتظار است. این موضوع تا حدودی متاثر از فرهنگ است. اما اصولاً این امر در همه زمینه ها لازم است. سایر اصول عبارتند از:

اصول اولیه دانش سلامت روان انسان

به کرامت و آزادی انسان احترام بگذاریم

اصول انصاف و برابری.

مسئوليت

شایستگی ها و مهارت ها

قوانین قابل اجرا را درک کنید.

اصول روابط حرفه ای

به حقوق مشتریان احترام بگذارید.

اعلان موافقت یا رضایت مشتری برای شنیده شدن.

اعتماد به نفس.

توصیه می شود محرمانه بماند

قابل ذکر است که مشاوره آنلاین و حضوری سطوح مشابهی از اطلاعات شخصی، محرمانه و بین فردی را ارائه می‌کرد. در عین حال، محرمانه بودن و حفاظت از این اطلاعات یکی از مهمترین وظایف مشاوران است.

این اصل رازداری یکی از مهم ترین و اساسی ترین اصول مشاوره محسوب می شود. هنگامی که مراجع احساس می کنند که مشاور آنها به رازداری احترام می گذارد، به احتمال زیاد احساس امنیت بیشتری می کنند و یک اتحاد درمانی قوی تری با مشاور خود ایجاد می کنند. به طور کلی، مشاوره روانشناسی آنلاین باید استانداردهای سختگیرانه ای را برای محافظت از حریم خصوصی مشتری رعایت کند. همیشه به یاد داشته باشید که روانشناسان آنلاین مانند سایر مشاوران باید از صلاحیت ها و آموزش های لازم برخوردار باشند.

مشاوره آنلاین روانشناسی افسردگی

مشاوره آنلاین روانشناسی افسردگی ، دانشکده مراقبت های اولیه دانشگاه بریستول مطالعه ای را روی بزرگسالانی انجام داد که برای افسردگی (خفیف، متوسط ​​و شدید) مشاوره روانپزشکی آنلاین دریافت می کردند. این مردان 5 تا 10 جلسه درمان شناختی رفتاری را از طریق مشاوره آنلاین در یک دوره 16 هفته ای تکمیل کردند. حدود 4 ماه بعد، پس از پایان درمان، همان افراد غربالگری افسردگی قبل از درمان را تکمیل کردند. نتایج حاکی از کاهش معنادار افسردگی در گروه درمان بود. در مطالعه مشابهی از دانشگاه مونترال، محققان دریافتند که CBT آنلاین نتایج بهتری را برای برخی از مشتریان نسبت به CBT حضوری ایجاد می کند.

مشاوره آنلاین 243 ساعته

مشاوره آنلاین رایج است. بسیاری از مشاوران این توصیه را در برنامه ریزی شغلی خود گنجانده اند. راهنمای خدمات روانشناسی آنلاین نیز در دو دهه اخیر ظهور کرده است. برای مثال، در سال 1997، انجمن روان‌شناسی آمریکا (APA) دستورالعمل‌هایی را برای مشاوره آنلاین و مشاوره روان‌شناختی منتشر کرد. دو سال بعد، انجمن مشاوره آمریکا سندی به نام «استانداردهای اخلاقی برای مشاوره آنلاین» منتشر کرد. انجمن روانشناسان و مشاوران بریتانیا در سال 2001 چارچوبی جامع در مورد این موضوع ایجاد کرد که در سال 2005 بازنگری شد. آیا مشاوره اینترنتی معنا دارد؟

عوامل متعددی می توانند بر نتایج نظرسنجی تأثیر بگذارند. هنگامی که این عوامل به اتحاد درمانی کمک می کنند، نتایج مثبت حاصل می شود. مطالعات اخیر به وضوح موارد زیر را نشان می دهد.

یکی از این عوامل دلیل انتخاب یک فرد برای مشاوره آنلاین است.

دوم، مهارت‌های مدیریت جلسات آنلاین مربی (مثلاً انتخاب نوع مداخله، تعداد یا ترتیب جلسات).

سوم، توانایی مشاوران و مشتریان برای ارتباط از طریق اینترنت.

چهارم، فرصت ابراز وجود از طریق الهام از اینترنت بسیار زیاد است.

برخی از عوامل مرتبط با مد مانند:  رنگ پوست یا قومیت را به حداقل برسانید.

لیست مشاوران کافه مشاور