مشاوره ازدواج تلفنی آنلاین

مشاوره ازدواج تلفنی آنلاین

مشاوره ازدواج تلفنی آنلاین

مشاوره ازدواج تلفنی آنلاین کافه مشاور بصورت 24 ساعته آماده خدمات رسانی به شما عزیزان می باشد.کافیست از طریق لیست مشاورین با مشاور مربوطه ارتباط برقرار کنید.

برای دریافت مشاوره درمان استرس بدون دارو بصورت تلفنی و یا متنی وارد لیست مشاوران آنلاین کافه مشاور شوید و با یک تماس راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

مهمترین چیز در مشاوره ازدواج خوب، یافتن درمانگر مناسب است. شما می توانید از پزشک خود در مورد توصیه هایی در مورد مراجعه به پزشک مراقبت های اولیه بخواهید. ممکن است بخواهید قبل از تصمیم گیری در مورد درمان با چندین متخصص سلامت روان صحبت کنید.

در مشاوره ازدواج، زوجین اغلب برای درمان مشترک گرد هم می آیند. با کار با یک درمانگر، مهارت هایی را یاد خواهید گرفت که به تقویت روابط شما کمک می کند. مهارت هایی مانند:

اثر متقابل

مهارت حل مسئله

تفاوت ها را معقولانه بحث کنید.

با شناسایی و درک علل تعارضات، نقاط قوت و ضعف رابطه خود را نیز مورد بحث قرار می دهید. با هم یاد می گیرید که مشکلات را بدون سرزنش شناسایی کنید. در عوض، به این فکر کنید که چگونه می‌توان وضعیت را بهبود بخشید.

چرا به مشاوره ازدواج ؟

ازدواج و طلاق مهمترین اتفاقات زندگی هستند. تفاوت اصلی بین این دو این است که طلاق می تواند برای همه افراد از جمله فرزندان، همسران، همسران و حیوانات خانگی بسیار دردناک باشد.

در واقع، بر اساس آمارهای جدید، حدود 50 درصد ازدواج ها به طلاق ختم می شود و یک سوم این طلاق ها در پنج سال اول ازدواج اتفاق می افتد. اکثر زوج ها خانواده خود را از اینجا شروع می کنند. واقعیت این است که طلاق، هر چقدر هم که عاشقانه باشد، یک تجربه ویرانگر و تغییر دهنده زندگی است. تعداد مسائل حقوقی، عاطفی و ارتباطی برای حل و فصل می تواند بسیار زیاد باشد. علاوه بر این، ایده ایجاد یک زندگی کاملاً جدید می تواند بسیار طاقت فرسا باشد.

مشاوره طلاق در تهران می تواند در ابتدا به زوجین کمک کند تا مشکلات خود را حل کنند. برخی از زوج ها برای حل مشکلات خود به دنبال بهترین مشاوره ازدواج تلفنی رایگان در تهران هستند. در موارد دیگر، زوجین به دنبال مشاوره در مورد نحوه برخورد با زندگی پس از جدایی و طلاق هستند.

روابط را می توان با کمک به حل بسیاری از مشکلات خاص، مانند:

مشکلات ارتباطی

مشکلات جنسی

جنجال تحصیلی کودکان

دارو

حمله کنند

به کشور خیانت کند

مشاوره خشونت خانگی نیز می تواند مفید باشد. اگر خشونت به ابعاد ترسناکی رسیده است، مشاوره به تنهایی کافی نیست. برای کمک فوری با پلیس یا 911 تماس بگیرید.

مشاوره ازدواج تلفنی آنلاین

صحبت کردن در مورد مشکلات خود با یک مشاوره تلفنی ممکن است ناراحت کننده باشد. جلسات می توانند ساکت باشند زیرا شما و شریک زندگیتان نگران اشتباهات درک شده خود هستید. یا در جلسات فریاد می زنید یا بحث می کنید. هر دو عادی هستند. درمانگر شما می تواند به عنوان یک تحلیلگر عمل کند و به شما کمک کند تا احساساتی را که ایجاد می شود پردازش کنید.

زوج درمانی معمولا کوتاه مدت است. برای برخی افراد، چند بار کافی است. برخی دیگر چندین ماه طول می کشد. برنامه مشاوره زوج درمانی آنلاین شما به وضعیت شما بستگی دارد. گاهی اوقات مشاوره ازدواج می تواند به زوج ها کمک کند تا متوجه شوند که اختلافات آنها واقعاً آشتی ناپذیر است و بهترین کار پایان دادن به رابطه است. سپس دوره ها می توانند بر مهارت های مورد نیاز برای پایان دادن به یک رابطه به صورت تعاملی تمرکز کنند.

شما یا شریک زندگیتان ممکن است به درمان اضافی نیاز داشته باشید. اگر یکی از شما بیماری روانی، سوء مصرف مواد یا سایر شرایط پزشکی داشته باشد، ممکن است پزشک مراقبت های اولیه شما را به متخصص دیگری ارجاع دهد.

تصمیم گیری برای مراجعه به یک مشاور ازدواج می تواند دشوار باشد. با این حال، اگر رابطه شما با مشکل مواجه است، بهتر است به دنبال کمک باشید تا این که مشکل را نادیده بگیرید. گاهی اوقات سخت ترین قسمت برداشتن اولین قدم و اعتراف به کمک است. اکثر مردم این را دلگرم کننده می دانند.

مشاوره ازدواج 24 ساعته با موبایل

مشاوره خوب ازدواج دکتر رامین علوی نژاد از تهران در شرایط زیر به شما کمک می کند.

اگر مشکل ارتباطی دارید، لطفاً وضعیت را بهبود ببخشید.

در مورد رابطه خود احساس انزوا یا اضطراب می کنید، روی آن کار کنید.

اگر یک رابطه عاشقانه یا اشتیاق را از دست داده اید، آن را پس بگیرید.

موارد بی شماری که منجر به روابط ناخوشایند می شود را برطرف کنید.

برای کسانی که می خواهند به این مسائل بپردازند، زوج درمانی می تواند یک رویکرد عمیق باشد. یک روانشناس خوب با کمک مشاوره می تواند دقیقاً علل ناراحتی زناشویی را درک کند. و به آنها کمک کنید تا تغییرات لازم را برای داشتن یک زندگی رضایت بخش در کنار هم ایجاد کنند.

مشاوره ازدواج می تواند دائمی یا موقت باشد. آنها همچنین می توانند به زوج ها در هر سن و فرهنگ کمک کنند. این نوع مشاوره خانواده را می توان برای رسیدگی به یک مشکل خاص یا یک هدف خاص مورد استفاده قرار داد. همچنین می تواند به عنوان یک طرح غربالگری و درمان برای افرادی با مهارت های ارتباطی ضعیف عمل کند.

توصیه های مشاوره ازدواج تلفنی

گزینه های درمانی زیر شرح داده شده است:

ایمان و دلبستگی درمانی.

درمان شناختی رفتاری

تفاوت شناخت درمانی با پذیرش و تعهد

روان درمانی

رویکرد جالب

ایمان و دلبستگی درمانی.

یکی از رویکردهای نوین در مشاوره زوج درمانی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد است. این روش در زمینه مشاوره ازدواج در تهران و ایران محبوبیت خاصی دارد. تمرکز بر کاهش استرس روانی و بهبود روابط است. این رویکرد نوعی روان درمانی موج سوم است که از اصول ذهن آگاهی استفاده می کند و بر آگاهی و پذیرش فعلی تمرکز دارد.

ذهن آگاهی بر سه اصل اساسی استوار است:

ذهن آگاهی تمرین افزایش آگاهی است. در واقع هدف این است که ذهن خود را باز کنید، متوجه شوید و بفهمید چه اتفاقی در حال رخ دادن است.

تخیل یک مفهوم منحصر به فرد از باز بودن و کنجکاوی است. این بدان معناست که حتی اگر رویداد فعلی استرس‌زا، دردناک و همراه با افسردگی باشد، می‌توانید به جای فرار از آن یا مبارزه با آن، با صراحت و کنجکاوی به آن برخورد کنید. این رویکرد با درمان اجباری افسردگی متفاوت است.

ادراک مبتنی بر تغییر در توجه است. بر اساس این اصل، هر زوج در مشاوره زوجین توانایی هدایت، ارتقا یا تمرکز بر جنبه های مختلف زندگی خود را دارند.

اما در مشاوره ازدواج از مفهوم دیگری به نام ایمان استفاده می شود. پذیرش به معنای تمایل درونی برای رویارویی با واقعیت های زندگی بدون تلاش برای تغییر آنهاست.

با این حال، ایمان به این معنا نیست که شما آنچه در زندگی شما اتفاق می افتد را دوست دارید. پذیرش یعنی تصدیق این که افکار، احساسات و عواطف می آیند و می روند. بنابراین انتقاد، مواجهه یا دوری از آنها بیهوده است و می تواند منجر به مشکلات روانی شود.

مشاوره ازدواج با چت

مطالعات متعدد نشان داده اند که مشاوره ازدواج به عنوان بخشی از درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد می تواند در بهبود روابط، حل مشکلات روابط جنسی و عاشقانه و نارضایتی زناشویی موثر باشد. . . . هدف از مشاوره زوجین بر اساس این رویکرد ایجاد انعطاف روانی است. یعنی توانایی انتخاب بین رویکردهای مختلف و اقدام مناسب. به جای انجام کاری برای اجتناب از افکار، احساسات، خاطرات یا خواسته های مزاحم. فرآیندهای اصلی در این فرآیند عبارتند از عزت نفس، پذیرش، زندگی در لحظه حال و عمل.

مدل شناختی رفتاری

این شکل از درمان ترکیبی از عوامل شناختی و رفتاری برای حل مشکلات بین فردی است. تمرکز بر تفاهم بین شرکا است و بخش مهمی از روند تغییر زوجین در نظر گرفته می شود. دلیل این رویکرد این است که تغییر رفتار به تنهایی برای تغییر یک رابطه ناکارآمد کافی نیست. در عوض، باید بر دیدگاه فردی که با نگرش ها و رفتارهای متضاد مواجه است، تمرکز کرد.

لیست مشاوران کافه مشاور