مشاوره تلفنی با موبایل رایگان

مشاوره تلفنی با موبایل رایگان

مشاوره تلفنی با موبایل رایگان آنلاین شبانه روزی با سامانه هوشمد کافه مشاور که مشاوره در زمینه خانواده و ازدواج و جنسی و کودک به صورت تلفنی ارایه می دهد همه ما هر از گاهی در زندگی خود با چالش هایی مواجه می شویم که سلامت روان ما را تحت تاثیر قرار می دهد.

در برخی موارد، دسترسی به وقت پزشک محدود است و مشاوره رایگان از راه دور و مشاوره رایگان 24 ساعته در دسترس است.

شماره مشاوره تلفنی با موبایل رایگان

می توان با استفاده از خدمات یک مربی خوب یاد گرفت که چگونه به چالش های زندگی پاسخ مناسب دهد. تا مهارت های بیشتری را در زندگی خود بیاموزیم. و در صورت نیاز از آن استفاده کنید.

دسترسی به خدمات مشاوره یا روانشناختی از مطب پزشک، مانند دفتر مشاوره تلفنی پیام مسافر، به این معنی است.

یک مشاور یا روانشناس می تواند به مراجعان در دستیابی به عملکرد روانی اجتماعی بهتر، کاهش و مقابله با علائم بیماری روانی کمک کند. آنها می توانند به حل مشکلات مختلف کمک کنند. از زندگی

اما این تازه شروع نصیحت است. برای درک کامل آنچه که یک درمانگر واجد شرایط یا مشاور دارای مجوز می تواند انجام دهد، مهم است که انواع مختلف درمان، مجوزها و نامگذاری آنها را درک کنید.

مشاوره تلفنی رایگان 24 ساعته شما چیست؟

گاهی اوقات اتفاقاتی فراتر از انتظار در زندگی افراد رخ می دهد. در چنین مواقعی ابراز ناراحتی می کنیم.

گاهی اوقات می تواند عواقب جدی داشته باشد. مشاوره ابزار قدرتمندی است که می تواند به شما کمک کند مشکلات را سریع و آسان شناسایی کنید.

در واقع، توانایی حل مشکلات زندگی به روش صحیح است که توسط یک متخصص ماهر و شایسته ارائه می شود. مشاوره را می توان به عنوان یک رابطه حرفه ای و مشتری تعریف کرد.

حرفه ای ها با دقت به هر کلمه ای که مشتریانشان می گویند گوش می دهند. و سعی می کند مسائل را به صورت علمی حل کند.

مشاوره تلفنی بهتر از مشاوره حضوری است.

آیا تا به حال به مشاوره تلفنی فکر کرده اید؟ این می تواند جایگزین بسیار بهتری برای مراجعه حضوری به یک درمانگر باشد. در اینجا برخی از مزایایی وجود دارد که ممکن است هنوز در نظر نگرفته باشید:

1- یک تماس تلفنی ساده

بارزترین مزیت مشاوره تلفنی رایگان این است که راحت تر از مشاوره حضوری است. شما می توانید با صحبت با یک درمانگر تلفنی به آرامش و کاهش استرس کمک کنید.

2- محرمانه بودن اطلاعات

تله تراپی نسبت به درمان حضوری، حریم خصوصی بیشتری را ارائه می دهد. برای مثال، ممکن است مشاوری را انتخاب کنید که در منطقه ای کاملا متفاوت زندگی می کند.

برای برخی افراد، ایده برقراری ارتباط چشمی در طول مکالمه می تواند ترسناک باشد. از آنجایی که نیازی به مراجعه به درمانگر ندارید، صحبت با مشاور از طریق تلفن ممکن است بهترین راه حل باشد.

3- سطوح هزینه را کاهش دهید

با مشاوره تلفنی 24 ساعته رایگان می توانید در هزینه خود صرفه جویی کنید. هزینه های درمان بسته به منطقه متفاوت است. بنابراین، اگر در مکانی زندگی می کنید که هزینه های زندگی در آن بالا است.

تماس با جراح در ناحیه دیگری می تواند بسیار مفید باشد. ضمناً در صورت استفاده از مشاوره تلفنی رایگان، دیگر نیازی به مراجعه به مرکز مشاوره نیست و هزینه ایاب و ذهاب نیز وجود ندارد.

مشاوره تلفنی با موبایل رایگان ۲۴ ساعته

ویژگی های یک مشاور خوب

می تواند مهم باشد که بدانید چه ویژگی هایی در یک مربی برای شما مهم است. چه به دنبال درمان باشید و چه به دنبال حرفه ای در زمینه مشاوره و روانشناسی هستید.

کافه مشاوره بهترین روانشناس ها در کشور

با این حال، ویژگی های شخصیتی می تواند ارثی باشد. یک مربی موفق ویژگی های زیادی دارد. در یک دوست یا مربی به دنبال چه چیزی هستید؟

آنها دوستانه و دلگرم کننده هستند. آنها همچنین روی موفقیت شما سرمایه گذاری می کنند. برخی از ویژگی های مهم یک مربی خوب عبارتند از:

تجربه مشاور:

مشاوران مجرب آموزش و گواهینامه های لازم را برای مشاوره بیماران دریافت کرده اند. و ما تمام تلاش خود را می کنیم تا بهترین شرایط را برای مراقبت از سلامت بیماران ایجاد کنیم.

صبر مشاور:

مشاوران عالی و با تجربه ما در بخش مشاوره رایگان از راه دور با مشتریان ما صبورانه کار می کنند. مهارت های لازم برای داشتن زندگی بهتر را بیاموزید.

 امیدی بین شما و بیمار نیست.

کار با یک درمانگر می تواند به شما کمک کند مشکلات خود را به تنهایی حل کنید. به جای تکیه بر آنها برای حمایت. بنابراین، یک مشاور باتجربه می تواند به شما کمک کند در حین مراقبت از سلامتی خود از احساس تدافعی غیرعادی جلوگیری کنید.

مشاور آنلاین با موبایل رایگان

علاقه به فرآیند یادگیری:

تمایل به یادگیری یکی دیگر از ویژگی های یک مربی خوب است. تمایل به یادگیری تا آخر عمر نشانه یک مربی خوب است. این به این دلیل است که ایده ها و فناوری های جدید پزشکی دائما در حال ظهور هستند.

روانشناسان باید با شرکت در سمینارها، بررسی تحقیقات مبتنی بر شواهد و برقراری ارتباط با همکاران به کار خود ادامه دهند.

توانایی تشخیص دقیق:

اگر یک روانپزشک آمادگی مقابله با یک بیمار خاص یا یک موقعیت خاص را نداشته باشد، تمایل به کمک به افراد می تواند نتیجه معکوس داشته باشد.

مشاوره یا تشخیص نادرست می تواند برای بیماران کشنده باشد. دانشمندان برای شناسایی زمینه هایی که نیاز به تحقیقات بیشتر دارند، باید یکدیگر را بشناسند.

 جلسه خانوادگی

مشاوره خانواده یا خانواده درمانی یک رویکرد روانشناختی است. تمرکز بر ایجاد و حفظ روابط خانوادگی سالم و پایدار است. آنچه در ذهن مشاور خانواده است، شناسایی و رفع مشکلات فراوانی است که بنیان روابط خانوادگی را متزلزل می کند.

این مسائل و مشکلات ممکن است عاطفی، روانی، رفتاری یا ترکیبی از اینها باشد. جالب اینجاست که گزینه های بسیاری برای مشاوره خانواده وجود دارد. این بر اساس نظریه سیستم های خانواده است.

این نظریه بر این اصل استوار است که خانواده ها به عنوان یک واحد ارتباط برقرار می کنند نه به عنوان مجموعه ای از عملکردهای جدا شده.

تغییرات رفتاری، عاطفی و روانی در یکی از اعضای خانواده دیر یا زود بر دیگران تأثیر می گذارد. روانشناسان و مشاوران خانواده در مرکز مشاوره پیام مشاهل مشاوره های ساده و مختصری را ارائه می دهند. و به شما کمک می کنند تا مشکلات خود را حل کنید.

مشاوره تلفنی با موبایل رایگان شبانه روزی

خیانت زن

اعتماد و اطمینان به شریک زندگی یکی از اصول مهمی است که اساس زندگی شرکتی را تشکیل می دهد.

متاسفانه گاهی اوقات این اصل مهم به دلایل مختلف زیر پا گذاشته می شود. و ارتباط عاطفی بین زن و مرد وقتی به شخص ثالث هدایت شود ضعیف می شود.

عواقب آن برای افراد قطعا فاجعه بار خواهد بود. و این او را از نظر روانی در موقعیت بسیار خطرناکی قرار می دهد.

بنابراین، دریافت مشاوره رایگان از راه دور و راهنمایی از یک مشاور حرفه ای و با تجربه می تواند مفید باشد. قسمت ویژه مشاوره پیام نحوه برخورد با خیانت همسرتان را به شما آموزش می دهد.

مشاوره ازدواج

عشق و ازدواج هر دو استرس خود را به همراه دارند. برخی افراد فکر می کنند ازدواج آسان ترین بخش زندگی است. اما مهمتر از ازدواج، ماندن در ازدواج بعد از ازدواج است. این می تواند دشوار باشد.

فقط یادگیری فراز و نشیب های زندگی مشترک – بزرگ کردن بچه ها، مشکلات مالی، ساعات طولانی کار و رسیدگی به مسائل شخصی – می تواند هر رابطه ای را ویران کند.

جای تعجب نیست که بیش از 40 درصد ازدواج ها به طلاق ختم می شود.

در حالی که این درست است که بسیاری از ازدواج ها اینطور نیست (مثلاً برخی از زوج ها از هم می پاشند یا متوجه می شوند که با یکدیگر سازگار نیستند)، بسیاری از ازدواج ها به این دلیل پایان می یابد که زوج ها آنچه را که برای حل مشکلات خود لازم است ندارند.

دریافت مشاوره روانشناسی خانواده کافه مشاور

بنابراین، دریافت مشاوره تلفنی رایگان از یک پزشک معتبر می تواند بسیاری از مشکلات شما را حل کند.

روابط و دوستی های جنسیتی

با توجه به محیطی که این روزها شبیه دوستی اجتماعی به نظر می رسد و تشویق به جذابیت جنسی در جوانان، عواقب جسمی و روانی بسیاری از دختران و پسران سوسیس را تحت تأثیر قرار می دهد.

زوج درمانی

همه ازدواج ها برابر است. برای برخی، این دعوا بر سر پول است. برای دیگران، درگیری ها و مشکلاتی در رابطه با رابطه جنسی و موارد دیگر وجود دارد.

در همین حال، ویروس کرونا سطح دیگری از استرس را اضافه کرده است. گذراندن زمان زیاد در خانه با هم می تواند مشکلات را بدتر کند یا شکاف های پنهان را در رابطه شما آشکار کند. درمان ممکن است کمک کند.

برخلاف آنچه برخی ممکن است باور کنند، هیچ انگشت اشاره ای در مورد اینکه چه کسی چه کاری انجام داده یا چه کسی مقصر است وجود ندارد. زوج درمانی ابزارهایی را برای برقراری ارتباط و درخواست آنچه نیاز دارید در اختیار شما قرار می دهد.

روانپزشک کودک

آشنایی با فرزندانتان در حین رشد می تواند یکی از مزایای متعدد والدین شدن باشد.

دانستن اینکه فرزندتان دنیا را چگونه می بیند، به او چیزهای جدید یاد می دهید، و او را از طریق احساسات و تغییرات بزرگ و جدید راهنمایی می کنید، همه بخشی از تربیت فرزند هستند، اما همیشه آسان نیستند.

مشاوره طلاق

ازدواج و طلاق یکی از مهمترین تصمیمات زندگی است. ازدواج خوشحال کننده است، اما طلاق دلخراش است.

طلاق یک موضوع گسترده است  مشاوره سکستراپیست تلفنی که اغلب افراد اطراف شما از جمله فرزندان و خانواده شما را درگیر می کند.

با این حال، این یک واقعیت غیرقابل انکار است. با کمک یک مشاور طلاق با تجربه، اوضاع بهتر خواهد شد.

لیست مشاوران کافه مشاور