مشاوره خیانت همسر تلفنی

مشاوره خیانت همسر تلفنی

مشاوره خیانت همسر تلفنی

مشاوره خیانت همسر تلفنی می  تواند به شما راهنمایی های لازم بدهد تا از افکار اشتباه و یا از تصمیمات اشتباه خود داری کنید .ازدواج قراردادی اجتماعی آغاز شکل گیری هنجار و شالوده ازدواج و زندگی خانوادگی است. اولین قدم برای تشکیل خانواده ازدواج است.

تعهد از نظر روابط جنسی و عاطفی زن و مرد، بخش مهم و سازنده خانواده است؛ یک رابطه متعهدانه و حمایتی در محیط خانواده، احساس امنیت و آرامش را ایجاد می کند. تاکنون مطالعات مختلفی در این زمینه انجام شده است. همه این مطالعات نشان می دهد که داشتن یک ازدواج سالم و پرهیز از زنا منجر به زندگی شادتر، سالم تر و شادتر می شود. روابط برای ایجاد حس با هم بودن طراحی شده اند و تعهد و وفاداری حاصله امنیت و ثبات را در روابط ایجاد می کند.

یکی از چیزهایی که می تواند زوج ها را تا مرز شکست زناشویی پیش ببرد، داشتن رابطه جنسی خارج از ازدواج یا رابطه عاطفی و داشتن رابطه جنسی با فردی است که رابطه عاشقانه با او ندارند. روابط خارج از ازدواج شامل خیانت جنسی، خیانت عاطفی، یا ترکیبی از این دو، از جمله سکس تلفنی، مکالمات زننده، و تماشای فیلم های مستهجن است. خیانت زناشویی ناقض عقد ازدواج است و اساس زندگی زناشویی را تهدید می کند.

مشاوره خیانت تلفنی

بر اساس تحقیقات انجام شده مشاوره خانواده در این زمینه، نه تنها افرادی که در زندگی خود روابط دشوار و ناخوشایندی دارند، خیانت به زنا را انتخاب می کنند، بلکه حتی کسانی که با شریک زناشویی خود مشکلی ندارند، ممکن است روابط خارج از ازدواج را انتخاب کنند. این نشان می دهد که چرا مردم تا این حد به روابط خارج از ازدواج علاقه مند هستند و توضیح مفصلی ارائه می دهد.

یکی از سخت ترین و دردناک ترین مسائل عاطفی بین شرکا، خیانت است. خیانت زناشویی یا جدایی مخفیانه زناشویی که شامل شخص دیگری غیر از همسر شما می شود، از نظر عاطفی، جنسی یا هر دو. متأسفانه امروزه شاهد آمارهای ناگوار در مورد زنا و در نهایت طلاق هستیم که باعث شده مشاوره روانشناسی به فکر راه‌های پیشگیری از خیانت و ارائه مشاوره طلاق باشند.

محارم بین افرادی که نگرش منفی نسبت به ازدواج دارند و کیفیت پایین عشق و زمان معاشقه دارند، بیشتر رخ می دهد؛ تحقیقات در این زمینه نشان می دهد که با افزایش احتمال خیانت زناشویی و افزایش خطر افسردگی، کیفیت عشق کاهش می یابد. مانند سایر اختلالات روانپزشکی، برخی مطالعات نشان داده اند که زنانی که در اوایل زندگی شاهد خیانت زناشویی هستند، در طول رابطه و بعد از خیانت به طور قابل توجهی روابط بدتری با شریک زندگی خود دارند.

مشاوره تلفنی خیانت همسر

رابطه بدتر می شود و رابطه زن و شوهر بسیار زشت می شود، به طوری که زن و شوهر اغلب باعث شرمساری و آزار یکدیگر می شوند. در کلینیک روانپزشکی دکتر. مخدوم، می خواهیم شما را به سمت رفتار و مدیریت بهتر روابط راهنمایی کنیم. متخصصان ما سعی می‌کنند بدون تعصب یا قضاوت، درمان را متناسب با مشکل شما انجام دهند تا از رفتن به این مسیر اشتباه جلوگیری کنند. هنگامی که او این اطلاعات را به دست آورد، آن را با شما به اشتراک می گذارد و شما را به یک رابطه سالم و صلح آمیز با شریک زندگی خود راهنمایی می کند. یکی از علل خیانت، عدم درک نیازهای واقعی و عدم شناخت شخصیت و منش اوست.

دلایل زندگی مشترک زناشویی:

فهمیدن خیانت همیل می تواند ویرانگر باشد، در واقع، خیانت بدترین چیزی است که می تواند در یک رابطه اتفاق بیفتد. خیانت شما را ضعیف و حساس می کند. پس اگر دلایل خیانت را می دانید، می توانید عاقلانه عمل کنید. به این دلایل ممکن است تقلب رخ دهد.

انتقام یا عصبانیت

نارضایتی جنسی در روابط.

عدم تحقق احساسات در روابط

کنجکاوی و تجربیات جدید.

من احساس تنهایی می کنم

هوش هیجانی پایین

کاهش اشتیاق و علاقه به شریک زندگی تان.

شما احساس بی ارزشی می کنید و شریک زندگی تان با این موضوع موافق نیست

خود تحقیر کننده

استفاده گسترده از اینترنت.

ناتوانی در مقابله با مشکلات.

اعتیاد به پورنوگرافی

سوء مصرف مواد مخدر و الکل

شریک زندگی خود را ترک کنید

او در جوانی ازدواج کرد

فاصله سنی زیادی بین زن و مرد وجود دارد

فقر و مشکلات مالی

ازدواج اجباری

گرفتن

رفتار نامناسب زن و مرد

گزینه های درمانی برای جلوگیری از خیانت

اگر مردی هستید که به همسرتان خیانت کرده و اکنون می خواهید رابطه را ترمیم و نجات دهید، باید هفت مرحله را دنبال کنید: بازگرداندن رابطه از دست رفته.

مرحله 1: بپذیرید که اشتباه کرده اید و مسئولیت کاری را که انجام داده اید بپذیرید. هرگز آن را اجرا یا پنهان نکنید.

مرحله 2: تمام تماس ها را با شخص ثالث در رابطه قطع کنید.

مرحله 3: خیانت اغلب منجر به شوک، از دست دادن، ترس، عدم اعتماد و خشم در همسر می شود؛ مقابله با درد خیانت اغلب آنقدر دشوار است که همسر نیاز به روان درمانی و مشاوره دارد. روانشناس یا مشاور خانواده.

مرحله 4: به رابطه خود زمان بدهید تا بهبود یابد. شریک زندگی شما نیاز به شفا دارد. بنابراین از او انتظار نداشته باشید که فوراً این مشکل را برطرف کند، به او زمان لازم برای بهبودی درونی و معنوی بدهید.

مرحله 5: به شریک زندگی خود قول دهید که اعتماد او را دوباره به دست بیاورد. تعهد در روابط باید متقابل باشد.

مرحله ششم: سعی کنید رابطه را ترمیم کنید و اجازه دهید فرد متقلب تمام تلاش خود را برای ابراز پشیمانی انجام دهد.

مرحله 7: از سیستم پشتیبانی خود استفاده کنید و با یک زوج درمانگر واجد شرایط برای شناسایی نقاط ضعف در رابطه خود کار کنید.

برخی از مواردی که در ازدواج خوب عمل می کند عبارتند از:

موارد زیادی در حل مشکل خیانت زناشویی موثر است؛ خیانت را می توان به سه دسته تقسیم کرد: مشکلات شخصی، مشکلات زناشویی و مشکلات جنسی. به عنوان مثال، استدلال “مشکلات شخصی” در روابط بسیار خوب عمل می کند: مردان مشکلات جنسی ندارند و زنان مشکلات عاطفی ندارند، بنابراین آنها مستعد زنا هستند. در زیر به توضیح مسائل مربوط به زنا می پردازیم. نویسندهش

مسائل و مشکلات شخصی

عوامل انفرادی اعتیاد را می توان به شرح زیر خلاصه کرد: اعتیاد به هیجان، اعتماد به نفس و عزت نفس پایین، سرکوب میل جنسی و برانگیختگی. هنگامی که احساسات فوق در یک رابطه برآورده نمی شود، افراد دچار کسالت و ناسازگاری در روابط می شوند. حال سوال این است که این عوامل نشان دهنده چه فرآیندی هستند. احساسات: احساس ناامیدی و ناامیدی در زندگی به دلیل ویژگی های معنوی از جمله مواردی است که افراد ناصادق در مورد آن صحبت می کنند،

مانند: “زندگی خسته کننده است” و “من احساس بدی دارم زیرا تنها هستم، اما “T.” بی ادب نیست. جلوی شوهرم، اما از حضور او خوشحالم» و «پس وقتی تنها هستم. “من هرگز در یک رابطه نبودم و می خواستم ببینم چه کار خواهم کرد” یا در مورد کسانی که این کار را نمی کنند افرادی که این کار را انجام می دهند می گویند: “رابطه من با او برای من کاملاً متفاوت و جدید است. این چیزی است که هرگز نداشته ام. این چیزی است که مردم در مشاوره و ازدواج درمانی در رابطه می گویند و دوری از کسالت برای یک رابطه پایدار بسیار مهم و حیاتی است.

لیست مشاوران کافه مشاور