مشاوره روان درمانی تلفنی

مشاوره روان درمانی تلفنی

مشاوره روان درمانی تلفنی  فرآیندی است که در آن بهترین روانشناسان در تهران و ایران از طریق روان درمانی و تعامل اجتماعی به افراد در حل مشکلات روانی کمک می کنند.

برای دریافت مشاوره روانشناسی به صورت تلفنی و یا متنی وارد لیست مشاوران آنلاین کافه مشاور شوید و با یک تماس راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

علاوه بر این، روان درمانی و مشاوره روانشناسی ابزاری برای رشد فردی هستند و می توانند در محیط های مختلف از جمله کار با کودکان، بزرگسالان، خانواده ها و گروه ها مورد استفاده قرار گیرند. در سال‌های اخیر، پس از ظهور نسل اول روش‌های روان‌درمانی، توجه متخصصان و روان‌درمانگران به گسترش روش‌ها و افزایش اثربخشی آنها معطوف شده است. تعداد سیستم های روان درمانی و مشاوره ای که ذکر شد بیش از 400 سیستم است. اگرچه همه سیستم های روان درمانی دارای اهداف یکسانی هستند و بنابراین اصول مشترکی دارند، اما تفاوت هایی بین آنها وجود دارد. این تفاوت ها به نظریه ای که بر آن استوار است و البته به مشکل بالینی که به آن مربوط می شود بستگی دارد.

در طول روان درمانی، شما از محیط خود، از جمله عواطف، احساسات، افکار و رفتارهای خود آگاه می شوید. در درمان، شما یاد می گیرید که زندگی خود را کنترل کنید و با راهبردهای مقابله ای مثبت به موقعیت های استرس زا پاسخ دهید.

بنابراین هدف روان درمانی نه تنها کاهش تنش روانی و درد عاطفی، بلکه بهبود عملکرد کلی است. بیشتر رویکردهای روان درمانی به طور گسترده مورد بررسی قرار گرفته و موثر بودن آنها ثابت شده است. اگرچه ممکن است در ابتدا برای برخی افراد مراجعه به درمان دشوار باشد، اما مزایای درمان موثر مطمئناً تا آخر عمر باقی خواهد ماند. علاوه بر این، در سال‌های اخیر، خدمات مشاوره روانشناسی آنلاین برخی از موانع را برای درمان مؤثر برطرف کرده است.

چرا مشاوره روان درمانی را انتخاب کنیم؟

اغلب، روان درمانی زمانی توصیه می شود که فردی با زندگی، روابط، کار یا مشکلات خاص سلامت روانی دست و پنجه نرم کند. به خصوص زمانی که بیمار چندین روز از درد و ناراحتی شدید رنج می برد. روان درمانی می تواند به طور موثر اکثر مشکلات روانی را حل کند. برخی از سوالات:

درمان اختلال وسواس فکری جبری

اختلالات اضطرابی مانند فوبیا، فوبیا یا اختلال اضطراب اجتماعی را درمان کنید.

اختلال روانی

برای درمان افسردگی رفتارهای اعتیادآور، از جمله قمار یا اعتیاد به رسانه های اجتماعی.

اختلالات خوردن مانند بی اشتهایی عصبی.

اختلال شخصیت یک اختلال شخصیت مرزی است.

اسکیزوفرنی و اسکیزوفرنی افراد را از واقعیت جدا می کند.

همه افرادی که روان درمانی می شوند مشکلات سلامت روانی ندارند.

روان‌درمانی می‌تواند به حل تنش‌ها و تعارض‌های زندگی که بر هر کسی تأثیر می‌گذارد کمک کند. به عنوان مثال، آنها می توانند به شما کمک کنند:

اختلافات را با همسرتان حل کنید.

مقابله با استرس و اضطراب موقعیتی.

توانایی سازگاری با مشکلات زندگی، مانند طلاق یا مرگ یکی از عزیزان.

یاد بگیرید که چگونه با واکنش های منفی مانند خصومت یا منفی گرایی مقابله کنید.

شما قادر خواهید بود مشکلات جنسی خود را حل کنید و زندگی جنسی خود را بهبود بخشید.

حل مشکلات تمرکز

با تغییرات زندگی، مانند حرکت، سازگار شوید.

برای داشتن عزت نفس بهتر

مشکلات اجتماعی و ارتباطی خود را حل کنید

هوش هیجانی خود را تقویت کنید

حل مشکلات خانوادگی

بهبود رضایت زناشویی

مشکل هویت خود را حل کنید

احساسات متضاد خود مانند حسادت را کنار بگذارید.

کد رفتاری را تعریف کنید

شأن خود را افزایش دهید

مشاوره روان درمانی آنلاین

برخی از اشکال روان‌درمانی مبتنی بر یافته‌های پژوهشی (کاربرد مبتنی بر شواهد) هستند، در حالی که اشکال دیگر مبتنی بر مدل‌های نظری طبیعت انسان هستند. اگر معتقدیم همه رویکردها مفید هستند، کار اشتباهی انجام نمی‌دهیم، اما از آنجایی که هر اختلال بسته به تفاوت آن با سایر بیماری‌ها ممکن است به شکل خاصی از درمان نیاز داشته باشد، درمان‌هایی نیز در زمینه روان‌درمانی مورد نیاز است. روش بهتری برای قدردانی. رویکردهای روان درمانی توسط نظریه های زیربنایی شکل می گیرند، مانند روان درمانی شناختی رفتاری، که برگرفته از نظریه های شناختی و رفتاری است، یا رویکردهای پدیدارشناسی، که مدل های درمانی سلامت ما را معرفی می کنند.

روانپزشکی در قرن بیستم

اگرچه روان درمانی از ابتدای قرن بیستم وجود داشته است، اما اشکال اصلی درمان، تهاجمی تر بودند، مانند تشنج الکتریکی یا جراحی مغز. روانکاوی تا سال 1950 یکی از مهم ترین روش های روان درمانی باقی ماند و از آن زمان اصول شرطی سازی سوژه-عامل پایه و اساس آموزش رفتار درمانی بوده است. این روند تا دهه 1970 ادامه یافت، زمانی که روان درمانی شناختی معرفی شد، به ویژه در دهه 1970، زمانی که مفهوم عوامل شناختی غایب و درمان های رفتاری با نادیده گرفتن ویژگی ها و ویژگی های شخصیتی اولیه شروع به گسترش کردند. اثر هنری آرون بیکر. سپس شاهد ادغام این دو رویکرد بودیم که منجر به پیدایش مدل‌های رفتاری شناختی شد.

اگرچه برخی از روانشناسان رویکردهای روان درمانی نسل دوم را به سه حوزه کلی روانکاوانه، شخصیت و دیدگاه شناختی-رفتاری تقسیم می کنند و هر یک از این سه رویکرد تعریف خاص خود را از رفتار انسان ارائه می دهند، اما در حوزه روان درمانی با رویکردهای متفاوتی مواجه هستیم. . . . . . . . . روش هایی مانند گشتالت درمانی، آدلری درمانی، درمان سیستمیک و درمان اگزیستانسیال همگی نقش مهمی در درمان اختلالات روانی دارند.

لیست مشاوران کافه مشاور