مشاوره ازدواج تلفنی رایگان

مشاوره ازدواج تلفنی رایگان

مشاوره ازدواج تلفنی رایگان

مشاوره ازدواج تلفنی رایگان : آمار طلاق در ایران تکان دهنده است! در سال 1387 به ازای هر 8 ازدواج یک طلاق وجود داشت و تا سال 1396 این تعداد به یک ازدواج از هر سه ازدواجی که به طلاق ختم می شد کاهش یافت. اگر یک مطالعه بسیار ساده در مورد این اعداد و چگونگی روند آنها در 10 سال گذشته انجام دهید، به راحتی می توانید درک کنید که چقدر سردرگمی وجود دارد و مشاوره قبل از ازدواج یا ازدواج چقدر اهمیت دارد!

شاید برایتان جالب باشد که بدانید بیشتر طلاق ها در چند سال اول ازدواج اتفاق می افتد! یعنی زندگی مشترک 2-3 سال هم طول نکشید. به نظر شما چرا آمار اینقدر افزایش یافته است؟

قطعا خیلی چیزها روی کیفیت زندگی مشترک تاثیر می گذارد، اما حقیقت این است که هر چیزی که قبل از عروسی باید دیده شود دیده نمی شود و زوج ها اهمیت زیادی نمی دهند.

اهمیت شرکت در مشاوره تلفنی ازدواج

حضور در مشاوره ازدواج بسیار مهم است، اما به دلایل و عوامل مختلفی ممکن است این روند به صورت حضوری اتفاق نیفتد و شما را از حضور در مشاوره ازدواج باز دارد. اما این مشکل از طریق مشاوره تلفنی زوجین قابل حل است.

موانعی که گاهی اوقات مانع از مراجعه حضوری شما می شوند عبارتند از:

مشکل حرکت

موضوع هزینه ها

ترس از قضاوت

اهمیت حریم خصوصی

زمان ناکافی

ترس از واکنش مردم

ترس از واکنش خانواده

این موارد ممکن است مانع از رفتن شما به صورت حضوری شود. این بدان معناست که وقتی مشاوره ازدواج تلفنی رایگان دریافت می کنید، می توانید در راحتی در خانه خود یا خودتان مشاوره ازدواج تلفنی رایگان دریافت کنید.

مشاوره تلفنی ازدواج

در جلسه مشاوره تلفنی قبل از ازدواج چه موضوعاتی مطرح می شود؟

وقتی دو نفر یکدیگر را دوست دارند، باید به اصول فکر کنند. منافع مشترک دو طرف به تنهایی تضمین کننده موفقیت یک ازدواج نیست، بلکه زن و شوهر باید در مسائل مختلف یکدیگر را درک کنند تا در آینده مشکلی پیش نیاید. با رعایت اصولی ترین اصول ازدواج سالم که در جلسه مشاوره تلفنی ازدواج به تفصیل مطرح خواهد شد، می توان ازدواج پایدار را تضمین کرد. ما این مراحل را در زیر فهرست می کنیم:

سازگاری فرهنگی:

فرهنگ حرف اول را در زندگی ایرانیان می زند. به همین دلیل است که دین و فرهنگ بزرگترین وحدت کننده هستند. قبل از ازدواج، خوب است که زوجین فرهنگ خانوادگی یکدیگر را درک کنند تا ازدواج موفقی را بر این پایه بنا کنند.

تجربه نشان می دهد که خانواده های چندفرهنگی با چالش های زیادی در زندگی خود مواجه هستند که آنها را در موقعیت های خطرناکی قرار می دهد. سازگاری فرهنگی را می توان در مشاوره تلفنی زوجین بهتر درک کرد.

سوابق خانوادگی:

همچنین باید بدانید که یکی از مهم ترین مراحل قبل از تصمیم گیری برای ازدواج، یافتن خانه است. در حالی که هیچ کس حق ندارد کسی را به دلیل سابقه خانوادگی شرمنده یا شرمنده کند، مهم است که قبل از ازدواج این موارد را بدانید.

اگر مشکلاتی در ازدواج شما وجود دارد، باید با همسرتان در مورد آنها صادق باشید زیرا مشکلات دیگری در آینده به وجود خواهد آمد. اگر در این زمینه مشکلی دارید، می توانید با مشاوره تلفنی یا حضوری، موضوع را حل کنید.

سطح تحصیلات:

اگر هر دو همسر دارای مدارک تحصیلی کافی باشند بهتر است. زیرا آموزش تا حدودی بر جهان بینی افراد تاثیر می گذارد و به افراد کمک می کند تا خود را بهتر درک کنند.

سطح مالی:

بهتر است وضعیت مالی خانواده هر دو همسر یکسان باشد.هر چه زندگی افراد به هم پیوسته تر باشد، کنار هم بودن در لحظات مهم زندگی آسان تر است.مشاوره ازدواج تلفنی این شرایط را به خوبی مدیریت می کند.

بسیار مهم است که مرد در زمان ازدواج استقلال مالی داشته باشد تا بتواند مسئولیت اداره خانه را بر عهده بگیرد.

سن مناسب:

تناسب سنی نیز یکی دیگر از عوامل مهم در ازدواج است که فقدان آن می تواند منجر به مسائلی مانند سوء تفاهم شود. معمولاً نسبت سنی طبیعی پسران و دختران 5 سال است. البته امروزه شاهد تغییر تفاوت سنی بین همسران هستیم که می تواند مشکلاتی را به همراه داشته باشد. البته تا زمانی که طرفین درگیر آن را درک کنند،این موضوع می تواند به راحتی پیش برود. در فرآیند مشاوره تلفنی ازدواج، مشاور می تواند بر اساس سن و ویژگی های مورد نیاز طرفین، راه حل های مناسب تری برای ارتقای کیفیت رابطه ارائه دهد.

7 فواید مشاوره قبل از ازدواج

نقاط قوت و بلوغ شریک خود را بشناسید.

ویژگی های شخصیتی خود را شناسایی کنید

تقویت مهارت های ارتباطی.

تعارضات و مشکلات را حل کنید و استرس را کاهش دهید.

در مورد سابقه و پیشینه خانوادگی هر زوج تحقیق کنید.

در مورد امور مالی بخوانید.

اهداف شخصی، زناشویی و خانوادگی خود را مشخص کنید.

مشاوره قبل از ازدواج چگونه می تواند به شما کمک کند؟

قبل از اینکه به دنبال مشاوره ازدواج باشید، به این پاسخ دهید: در نهایت، باید از گزینه های خود مطلع شوید. متاسفانه در دنیای امروز مفهوم درستی از مشاوره آنلاین و مشاوره قبل از ازدواج وجود ندارد.

برخی از افراد احساس می کنند که مشاوران ازدواج وظیفه دارند نظرات خود را در مورد رابطه بیان کنند و از آنجا که بسیاری از افراد از اعتیاد رنج می برند، از صحبت در مورد رابطه خود می ترسند.

لیست مشاوران کافه مشاور