مشاوره سکس تراپی تلفنی

مشاوره سکس تراپی تلفنی

مشاوره سکس تراپی تلفنی

مشاوره سکس تراپی تلفنی : مشاوره یا درمان جنسی چیست؟ مشاوره جنسی نوعی گفتگو درمانی است. درمان جنسی به افراد و زوج‌ها کمک می‌کند تا مسائل پزشکی، روان‌شناختی، شخصی یا رابطه‌ای را که بر رضایت جنسی تأثیر می‌گذارد،شناسایی کرده و به آنها رسیدگی کنند. هدف این درمان کمک به افراد است. توانایی غلبه بر موانع فیزیکی و عاطفی به منظور داشتن یک زندگی رضایت بخش و روابط جنسی لذت بخش. خیانت جنسی می تواند بر افراد در هر سن، جنسیت و گرایش های جنسی تأثیر بگذارد.

به چه کسی درمانگر جنسی می گویند؟

همه روانپزشکان برای تشخیص و درمان اختلالات روانی آموزش دیده اند. در رویکرد تدریس و آموزش، قبل از اینکه روانپزشک شود،

یک روانپزشک باید مدرک پزشکی را بگذراند و سپس دوره های تخصصی و آموزش های خاص روانپزشکی را بگذراند.

روان درمانگران علاقه مند به حرفه ای در زمینه جنسی درمانی پس از اتمام برنامه حرفه ای خود دوره های مناسب دیگری را می گذرانند و به یک درمانگر جنسی یا درمانگر جنسی تبدیل می شوند.

از آنجایی که افراد اغلب صحبت در مورد رابطه جنسی برایشان مشکل است، اولین نیاز یک مشاور جنسی درمانی این است که بتواند به طور موثر و خوشایند با مشتری ارتباط برقرار کند و اعتماد او را جلب کند.

همچنین بسیاری از مشکلات جنسی ریشه در مسائل بین فردی و شخصیتی دارند، بنابراین تنها یک روانشناس یا مشاوره جنسی می تواند مشکلات شخصی، اجتماعی و شخصی بیماران را تشخیص، ارزیابی و به آنها کمک کند.

لازم به ذکر است که شناخت فرهنگ، آداب و رسوم و مذهب هر جامعه یکی از الزامات اساسی در عمل بالینی است،زیرا ارزیابی اختلال عملکرد جنسی بدون در نظر گرفتن فرهنگ و نگرش شرکت غیرممکن است.

مشاوران جنسی باید دانش و مهارت های لازم برای ارائه عناصر اساسی درمان اختلالات جنسی را داشته باشند.

کاهش اضطراب مشتری

تعیین اهداف

افزایش دانش جنسی مراجع

به مراجع کمک کنید تا مهارت های ارتباط جنسی خود را تنظیم و تطبیق دهد.

پس از مشورت با یک مشاور جنسی، باید ویژگی های زیر را بررسی کنید.

در طول مشاوره جنسی، نباید معاینه فیزیکی یا تماسی بین درمانگر و مراجعه کننده وجود داشته باشد.

محیطی ایجاد کنید که بتوانید آزادانه و بدون محدودیت در مورد موضوعات صحبت کنید.

اطلاعاتی که ارائه می کنید محرمانه خواهد بود.

مشاوره بی طرفانه از یک متخصص جنسیت دریافت کنید.

قضاوت نکن

کلینیک مشاوره جنسی و سکس درمانی کافه مشاور

کلینیک روانشناسی کافه مشاوره یک مرکز تخصصی در زمینه علوم اعصاب و اعصاب است که بهترین دوره های مشاوره خانواده و روان درمانی را در زمینه های مختلف مانند کودکان، نوجوانان، مراقبت های قبل از ازدواج، مراقبت های بهداشت جنسی و غیره ارائه می دهد و همواره در تلاش برای ارائه بهترین خدمات است. و از آخرین تکنولوژی فرآوری سنگ برای حل مشکلات مشتری استفاده کنید.

آیا سکس درمانی فقط برای زوجین است؟

اغلب، یکی از طرفین سعی می کند مسائل جنسی را به تنهایی و بدون دیگری حل کند. چون معتقد است مشکل فقط با اوست. اگر این در مورد شما صدق می کند، بدانید که حتی اگر شریک زندگی شما بخشی از مشکل نیست، او باید بخشی از راه حل باشد.

گاهی اوقات یکی از شریک جنسی از درمان جنسی اجتناب می کند. در این صورت، فقط گاز بگیرید و حداقل یک جلسه داشته باشید. زیرا به پزشک کمک می کند تا دیدگاه شما را نسبت به مشکل درک کند. ممکن است شریک شما نیز بخواهد پس از مراجعه شما در این جلسات درمانی شرکت کند.

مسائل مربوط به درگیری های شخصی مرتبط با رابطه جنسی

مانند: ب- ضربه یا سوء استفاده جنسی. دکتر  استفاده از یک رویکرد درمانی فردی را برای رسیدگی به این مسائل توصیه می کند. سپس به تدریج از شریک زندگی خود دعوت کنید تا در طول درمان حضور داشته باشد.

تعارض در روابط

به عنوان مثال، اگر شریک زندگی شما هیچ علاقه ای نشان نمی دهد، پس بهتر است سعی کنید در مورد تمایلات جنسی خود بیاموزید و آن را بهتر درک کنید. شریک زندگی خود را درگیر کنید.

رفتار جنسی اجباری (CSB)

در این مورد، مشاوره روانشناسی معتقد است بهترین رویکرد برای فردی که این رفتار را از خود نشان می دهد این است که شخصاً به یک درمانگر مراجعه کند و سپس دیگری را درگیر کند. او همچنین توضیح می‌دهد: «گاهی اوقات، احساسات شخصی مانند خیانت، گناه یا ترس را می‌توان قبل از شریک زندگی‌تان بررسی کرد.» مهم است که قبل از شروع درمان برای تقویت رابطه‌تان، به این مسائل عاطفی شخصی رسیدگی کنید.

روابط و تمایلات جنسی، مانند زمانی که یک شریک به دیگری خیانت می کند. مشاوره روانشناسی معتقد است که شما دو نفر باید از ابتدا برای حل این مشکل با یکدیگر همکاری کنید. شما باید با یک مشاور ازدواج ملاقات کنید تا در مورد نقشی که هر یک از شما می توانید در این موضوع داشته باشید صحبت کنید.

مسائل شخصی با تمایلات جنسی برای مثال، اگر اخیراً به یک بیماری مقاربتی مبتلا شده اید، باید یاد بگیرید که در مورد آن با همسرتان صحبت کنید.

یک درمانگر جنسی می تواند به شما به عنوان یک شخص، خودتان و شریک زندگیتان کمک بزرگی کند.

کریچمن می گوید: «به طور کلی، ایده خوبی است که افراد مبتلا به اختلال عملکرد جنسی خودشان به دنبال درمان باشند. هنگامی که شرکا درگیر هستند،

درمانگر می تواند میزان تعامل و ارتباط آنها را بسنجد. بدانید در زندگی شخصی شما چه می گذرد. Derrapeut همچنین می تواند زبان بدن پارز را تجزیه و تحلیل کند.

زیرا اینگونه جزئیات یک رابطه را فاش می کنند.

زوج درمانی چیست؟ چه زمانی باید به خانواده درمانگر مراجعه کرد؟

در مشاوره جنسی چه موضوعاتی مطرح می شود؟

یک درمانگر جنسی به شما گوش می دهد که مشکل شما را توضیح داده و تجزیه و تحلیل می کند.

این به شما ایده می دهد که آیا علت مشکل جسمی، روانی یا هر دو است. هر درمانی خصوصی است.

آنچه بین شما و پزشکتان گفته شد بین شما باقی می ماند. یک درمانگر می تواند به شما در بحث و حل مسائل عاطفی که ممکن است با تمایلات جنسی شما مرتبط باشد کمک کند.

صحبت کردن و خواندن در مورد تجربیات جنسی خود می تواند به شما کمک کند تا بهتر بفهمید چه اتفاقی افتاده و چرا. همچنین ممکن است پزشک تمرینات و فعالیت هایی را برای همسرتان تجویز کند.

مشاوره معمولاً با ارزیابی مسائل مربوط به عملکرد آغاز می شود. سپس مشاور جنسی شروع به آموزش به زوجین می کند که چگونه ارتباط بین خود را باز کنند.

این به آنها اجازه می دهد تا در مورد خواسته ها و نیازهای خود احساس راحتی کنند.

ضمناً در این ملاقات زن و شوهر فرصتی یافتند تا مسائلی را که باعث ایجاد استرس در روابطشان شده بود، حل کنند.

لیست مشاوران کافه مشاور