بهترین مشاوره خانواده غرب تهران

بهترین مشاوره خانواده غرب تهران

بهترین مشاوره خانواده غرب تهران

بهترین مشاوره خانواده غرب تهران به صورت تلفنی و آنلاین راهکار های خانواده درمانی را به شما عزیزان ارایه می کند.کافیست از لیست مشاورین آنلاین کافه مشاوره مربوطه خود را انتخاب کنید و راهکار های لازم را دریافت کنید.

اغلب اعضای خانواده در طول جلسات درمانی دور هم جمع می شوند. با این حال، اعضای خانواده نیز می توانند به صورت جداگانه با پزشک خود ملاقات کنند. به مسائل از دیدگاه های مختلف برخورد کنید. بنابراین، پاسخ به این سوال که آیا مشاوره خانواده معنادار است، باید “بله” باشد.

تعداد ویزیت ها و درمان های لازم به شرایط خاص خانواده و توصیه های پزشک بستگی دارد.قبل و بعد از جلسه موضوعات مختلفی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.این موضوعات پیرامون مشکلات احتمالی کار می کنند. لازم نیست نگران نحوه صحبت کردن در جلسات باشید. مشاوره تلفنی جلسه را از طریق پرسش و مصاحبه هدایت می کند. مشاوره خانواده به این دلیل مفید است که:

توانایی خانواده خود را برای حل مشکلات و ابراز افکار و احساسات سازنده ارزیابی کنید.

نقش ها، قوانین و رفتارهای خانواده را برای کشف علل و راه حل های تعارضات بررسی کنید.

استحکام خانواده، مانند مراقبت از یکدیگر. و نقاط ضعفی مانند: ب. مشکل در اعتماد را شناسایی کنید.

نظریه های مشاوره خانواده

خانواده ها در چارچوب نظری علم نقش محوری دارند. در نتیجه روش های مختلف خانواده درمانی برای حل مشکلات خانوادگی پدید آمده است.

استفاده از این سیستم ها در مراکز رفاهی و کلینیک ها مزایای قابل توجهی دارد. حتی در شرایطی که دسترسی به خدمات مشاوره دشوار است، می توانید به خدمات مشاوره روانشناسی آنلاین اعتماد کنید. گزینه های ذکر شده در زیر عبارتند از:

ابزارهای روان سنجی

بین نسل ها

تجربی – علوم انسانی

ساخت و ساز

سیاست استراتژیک

روند میلان

ابزارهای روان سنجی

این مدل بر بینش، انگیزه ها، تعارضات ناخودآگاه، دلبستگی اولیه به مراقب، تعاملات درون فردی ناخودآگاه، روابط معتبر و تأثیر آنها بر تجربه ذهنی تأکید دارد.

در اوایل دهه 1990، تلاش هایی برای ادغام دیدگاه های مشاوره روانشناسی در خانواده درمانی انجام شد. مشاوران خانواده در انگلستان سهم قابل توجهی در توسعه خانواده درمانی داشته اند.

این نوع مشاوره به دلیل مشکلات خانوادگی به ویژه مشکلات اعضای خانواده است. این عمل منحصر به ایالات متحده است. در آنجا مشاوره خانواده بر اساس زمان مشاوره کودک در واحد روانپزشکی کودک است. خانواده درمانی در ایران از ارزش بالایی برخوردار است. خدمات مشاوره خانواده تهران از بدو تاسیس تاکنون با استقبال خوبی مواجه شده است.

مدل های روان پویایی عوامل زیر را در نظر می گیرند:

ویژگی های شناخته شده خانواده بیمار

بروز بیماری در خانواده.

علاوه بر این، خانواده ها نمی توانند مستقیماً مشکلات را حل کنند.

این عناصر با هم تعامل دارند و نقش مهمی در ایجاد و حفظ آسیب دارند. تشخیص فردی و خانوادگی بخشی از نظریه روانشناختی و عملکرد مشاوره خانواده است.

شناخت و مداخله

این درمان روانی ساختاری هر دو سطح بینش و مداخله را هدف قرار می دهد. عناصر ناخودآگاه هر یک از اعضای خانواده و دنیای پیچیده روابط و پویایی خانواده. آکرمن که توسط برخی به عنوان “پدر مشاوره خانواده” در نظر گرفته می شود، خانواده را سیستمی از افراد به هم پیوسته می دانست. برخی از روتین های اساسی وجود دارد که همه اعضای خانواده انجام می دهند. اگر این رویکرد را در پیش بگیرید، بهترین توصیه ازدواج را دریافت خواهید کرد.

درست مانند خانواده نظامی برای جامعه. برای درک بهتر نقش خانواده در مشاوره خانواده، باید بدانیم که این خانواده تحت تأثیر چندین منبع از جمله: شخصیت منحصر به فرد هر یک از اعضا، نقش های خانواده، تعهد خانواده به ارزش های اجتماعی و همبستگی اجتماعی خانواده است. … گاهی اوقات از مشاوره خانواده برای درمان افسردگی استفاده می شود.

منابع نسلی

بر اساس این مدل، رویه ها، اتحادها و مرزهای فعلی خانواده ریشه در مشکلات خانوادگی حل نشده پدر دارد. برای چندین دهه، رویکردهای بین نسلی به طور خاص بر تأثیرات روابط خانوادگی متمرکز شده و دیدگاهی متاثر از روانکاوی را اتخاذ کرده اند. یک روانشناس می تواند نگرانی های اساسی شما را برطرف کند.

مشاوران خانواده که با همه نسل‌ها کار می‌کنند معتقدند که شیوه‌های فعلی خانواده بر اساس مسائل حل‌نشده خانواده و والدین است. البته این به این معنا نیست که نسل های گذشته باعث مشکلات خانوادگی کنونی شده اند، بلکه معتقدند مشکلات حل نشده نسل های قبل هنوز وجود دارد و در نسل های بعدی نیز منعکس خواهد شد.

پیشگام در خانواده درمانی

مشاوران خانواده نوآور شامل بوون، ایوان، بوسورمانی-ناگی، جیمز فرامو و کارل ویتاکر هستند. آنها مشکلاتی را که از نسلی به نسل دیگر منتقل می شود حل می کنند. فرامو یکی از اولین کسانی بود که اعضای خانواده را برای درمان دور هم جمع کرد و در این جلسات درباره اختلافات جاری بحث کرد. ویتاکر همچنین اعضای خانواده و گاهی اوقات حتی پدربزرگ و مادربزرگ را به رویدادهای مشاوره ای مانند جلسات دعوت می کند.

بوون یکی از مشاوران برجسته خانواده است. ادغام نظریه سیستم های خانواده در مشاوره خانواده او خانواده را به عنوان یک واحد عاطفی و شبکه ای از روابط به هم پیوسته می دید و نگاه کردن به آن در طول نسل ها بهترین راه برای درک این موضوع است. بوون رویکردی ساختارمند و ملایم برای مشاوره خانواده دارد که خانواده را به مشارکت تشویق می کند.

برخلاف واکنش های عاطفی، عمدی و عینی بودن رفتار مشاوره خانواده را مشخص می کند که در این چارچوب عمل می کند. تسهیلگران خانواده باید با همه شرکت کنندگان بدون جانبداری یا بیش از حد درگیر به نظر برسند ارتباط برقرار کنند. این شکل از مشاوره خانواده همیشه بر دو هدف متمرکز است: الف) غلبه بر اضطراب و کاهش علائم، ب) تقویت درک همه اعضای خانواده.

یک مدل انسانی تجربی

این مدل تعارض عاطفی، رشد شخصی، پیشرفت و خودتنظیمی را از طریق رویدادها، برخوردها، بینش ها، خودانگیختگی و عمل بررسی می کند. تجربه، برخورد، بینش، فرآیند، بلوغ، حضور، خودانگیختگی، عمل در اینجا و اکنون از مفاهیم مهم مشاوره خانواده بر اساس روش های تجربی است. با این نوع مشاوره خانواده نظرات و به خصوص پیشنهادات به حداقل ممکن می رسد. زیرا اتفاقی مخرب در مسیر درمان تلقی می شود. این مدل فرض می‌کند که تغییر از طریق تجربه درمانی اتفاق می‌افتد که شرایطی را برای رشد شخصی ایجاد می‌کند و روابط خانوادگی را تقویت می‌کند.

مشاوره خانواده تجربی شخصی از روش های پدیدارشناختی مانند گشتالت درمانی، تجسم روانشناختی، درمان بیمار محور و جریان خواب گروهی استفاده می کند. شرکت‌های مشاوره‌ای که این رویکرد را در ساختار خود وارد می‌کنند، تنها از موفقیت فردی رضایت دارند. کارل ویتاکر و ویرجینیا ستزر پیشگام این روش مشاوره خانواده بودند.

امروزه افرادی مانند سوزان جانسون و لزلی گرینبرگ سطح جدیدی از مشاوره زوجین را بر اساس مدل های تجربی زوج درمانی متمرکز بر هیجان معرفی می کنند. این رویکرد بر مشارکت عاطفی شرکا با شناسایی احساساتی که کیفیت رابطه را تعیین می کند و کمک به آنها در دستیابی به صمیمیت جنسی تأکید می کند. بهترین مشاوره خانواده غرب تهران این رویکرد به گونه ای تخیل را تسخیر کرد که روش های قبلی نمی توانستند. این باعث می شود که درک مشتری از تجربه داخلی خود مهمتر از درک فکری باشد. درمانگران باتجربه سعی می کنند در هنگام مشاوره، اصیل و واقعی باشند.

لیست مشاوران کافه مشاور