مشاوره روانشناسی آنلاین برلین آلمان

مشاوره روانشناسی آنلاین برلین آلمان

مشاوره روانشناسی آنلاین برلین آلمان

مشاوره روانشناسی آنلاین برلین این امکان را به کل هم میهنان ساکن آلمان می دهد تا از طریق سامانه هوشمند مشاوره تلفنی و آنلاین کافه مشاور به راحتی مشکلات و مسائل خود را با مشاوران در میان بگذارند و مشاوره و راه حل های لازم را دریافت کنند.

مشاوران آنلاین سامانه مشاوره تلفنی کافه مشاور از طریق چت در سامانه و یا مشاوره تلفنی در تمامی زمان برای ایرانیان خارج از کشور بصورت 24 ساعته در دسترس می باشد.

برای دریافت مشاوره تلفنی آنلاین از طریق تلفن و یا پیام متنی وارد لیست مشاوران آنلاین کافه مشاور شوید و با یک تماس راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

آلمان یکی از مهم ترین شهرهای اقتصادی و فرهنگی جهان محسوب می شود. هوای سرد برلین می تواند گردشگران و خارجی ها را ناراحت کند. روزهای بدون آفتاب و گرما می تواند شرایط را در شهر، خانه یا محل کار خسته کننده و استرس زا کند. افرادی که از آب و هوای معتدل و به طور کلی معتدل به شهرهای سردتر نقل مکان می کنند، بیشتر از مشکلات روانی ناشی از تغییر جغرافیایی رنج می برند. در چنین شرایطی افراد می توانند با استفاده از مشاوره آنلاین مشکلات خود را حل کنند و از ریشه دواندن آن جلوگیری کنند.

مشاوره آنلاین روانشناسی در آلمانی

مشاوره آنلاین با روانشناس ایرانی در آلمان مزایای زیادی دارد. یکی از آنها زبان مادری مشترک با روانشناس است و یکی از مهم ترین عوامل موثر در نتیجه مشاوره روانشناسی، زبان مادری مشترک روانشناس و پزشک است.

یکی دیگر از مزیت های مشاوره روانشناسی آنلاین ایرانیان خارج کشور این است که هر دو طرف از نظر فرهنگی شبیه هم هستند، بنابراین در طول مشاوره می توانید روند درمانی را بهتر درک کنید.

در کلینیک آنلاین روانشناسی “کافه مشاور” تمامی مشکلاتی که بین شما و درمانگر ایجاد می شود بین شما و شماست و می توانید مشاور خود را معتمد خود بدانید.

شما می توانید این جلسات مجازی را به صورت تلفنی و تصویری برگزار کنید، در کافه مشاوره جلسات تصویری کاملا امن است و بدون هیچ مشکلی می توانید با مشاور خود صحبت کنید، با این تفاوت که هرگز نباید مسئولیت سفر به بیمارستان را بر عهده بگیرید.

یکی دیگر از ویژگی های روان درمانی آنلاین در آلمان این است که می توانید به راحتی و به راحتی به هر شهر آلمان و خارج از کشور (مونیخ، برلین، هامبورگ، فرانکفورت، کلن، دوسلدورف، اشتوتگارت و …) سفر کنید. در هر زمانی از شبانه روز به مشاور متخصص شما

دلایل نیاز ایرانیان خارج از کشور به مشاوره آنلاین

مهاجران ایرانی و سایر مهاجران خارج از کشور با چالش های زیادی از جمله تبعیض، مشکلات زبانی (از آنجایی که بسیاری از خارجی ها هنگام ورود انگلیسی صحبت نمی کنند)، مشاغل کم دستمزد و خدمات پزشکی محدود به دلیل نداشتن مزایا، مشکلات ویزا و غیره مواجه هستند. مشکل دیگر انزوا از گذشته است. برخورد با این مسائل می تواند منجر به اختلالات روانی یا اختلالات سلامت روان شود، به ویژه در افرادی که از قبل مستعد مشکلات سلامت روان هستند.

مراقبت های روانپزشکی ناکافی

همه به زبان محلی مسلط نیستند. فقط تعداد کمی از متخصصان به زبان مادری خود صحبت می کنند. در برخی از جوامع مهاجر، مشکلات سلامت روان تا حد زیادی نادیده گرفته می شود و مردم تمایلی به درخواست کمک ندارند. بی میلی آنها اغلب به دلیل ترس از این است که دیگران متوجه شوند یا اینکه درمان گران تمام شود.

سوء تفاهم بعد از مهاجرت

نگرش نسبت به مهاجران، تحصیلات کمتر، احتکار یا بخشی از نیروی کار درجه دو می تواند بر سلامت روان افراد تأثیر منفی بگذارد. برای اجتناب از این نگرش، گاهی خود را از مهاجران جدا می کنیم. این می تواند منجر به از دست دادن حمایت شود، یکی دیگر از عوامل خطر برای مشکلات سلامت روان که نیاز به مشاوره آنلاین برای ایرانیان خارج از کشور دارد.

جدایی از خانواده و دوستان

ممکن است احساس کنیم در کشوری که به آن سفر می کنیم ما را نمی پذیرند، اما در خانه والدینمان مانند خارجی ها با ما رفتار می کنند. به همین دلیل است که نمی دانیم کی هستیم. این می تواند برای سلامت روان ما مشکلاتی ایجاد کند. اجتماع برای سلامت روان بسیار مهم است، اما ما اغلب فاقد آن هستیم. مشاوره با ایرانیان خارج از کشور می تواند سازگاری با کشور مقصد را تسهیل کند.

تفاوت فرهنگی

مشکل برای کسانی که به خوبی به زبان کشور میزبان صحبت نمی کنند دشوارتر است. هنگامی که به یک درمانگر مراجعه می کنید، بیان احساسات خود به زبان خارجی می تواند بسیار دشوار باشد. ترجمه ها می توانند مفید باشند، اما پزشکان برای کمک واقعی به بیماران ممکن است نیاز به درک بهتر بافت فرهنگی داشته باشند. لهجه‌های مختلف نیز می‌توانند باعث مشکلات ترجمه شوند. به دلیل فقدان درک و مهارت های فرهنگی، بسیاری از مهاجران بعید به دنبال درمان یا اعتماد به متخصصان سلامت روان هستند. شاید ایده مشاوره آنلاین برای ایرانیان خارج از کشور در خود فرهنگ نهفته باشد.

لیست مشاوران کافه مشاور