مشاوره روانشناسی آنلاین لندن انگلیس

مشاوره روانشناسی آنلاین لندن انگلیس

مشاوره روانشناسی آنلاین لندن

مشاوره روانشناسی آنلاین لندن انگلیس در سامانه هوشمند مشاوره تلفنی کافه مشاور بصورت 24 ساعته از طریق تاس آنلاین و یا چت امکان پذیر می باشد.

لندنی ها به بهترین مشاوره آنلاین اعتماد دارند زیرا آنها به بهترین نحو به مردم کمک می کنند. شما باید با چالش های روزمره و همچنین تغییرات ناگهانی زندگی امروز روبرو شوید. استفاده از این نوع هوش نه تنها آسان، بلکه مقرون به صرفه است.

آنها می گویند مشاوره آنلاین در لندن می تواند به مردم کمک کند احساس راحتی بیشتری کنند. مزایای این مشاوره همان است که به صورت حضوری به روانشناس مراجعه کرده و مشاوره دریافت می کنید.

افراد وقتی با یک مشاور صحبت می کنند احساس آرامش بیشتری می کنند. به همین دلیل اغلب نگرانی های خود را بیان می کنند. علاوه بر این، حفظ آرامش در حین صحبت با یک روانشناس به شما کمک می کند تا استراتژی های راحتی را بهتر درک کنید و روند بهبودی و آرامش را با نگرش مثبت ادامه دهید. لندنی ها اهمیت روانشناسی و الهام را درک می کنند. او معتقد است وقتی بحرانی در زندگی رخ می دهد که بر آرامش و شادی تأثیر می گذارد، باید به روانشناس مراجعه کرد. به این ترتیب می توانید از آسیب به سلامت و رفاه روحی خود و خانواده خود جلوگیری کنید.

بسیاری از ایرانیان محترم به دلایل مختلف ایران را ترک کردند و به سراغ روانشناسان خارج از کشور مانند انگلستان رفتند که در دوران کودکی، خانواده و … مهارت خاصی داشتند.

مزایای مشاوره آنلاین برای ایرانیان خارج از کشور

اکثر مطالعات نشان می دهد که پزشکی از راه دور به اندازه درمان حضوری موثر است. مزایای مشاوره آنلاین با پزشکان مجرب برای ایرانیان خارج از کشور:

گسترش دسترسی به خدمات سلامت روان برخی از افراد به دلیل محدودیت های فیزیکی، موقعیت مکانی یا مشکلات لجستیکی نمی توانند داروهای هومیوپاتی دریافت کنند.

صرفه جویی در هزینه: مشاوره آنلاین می تواند به مشتریان در صرفه جویی در هزینه های پزشکی کمک کند. اگر بیماران مجبور به سفر برای درمان نباشند، می توانند پول کمتری دریافت کنند.

رضایت بالا: مشتریانی که از طریق مشاوره آنلاین با کیفیت بالا درمان دریافت کرده اند، از درمان خود بسیار راضی هستند.

برادران به دنبال روانپزشک ایرانی در انگلستان یا روانپزشک آنلاین برای ایرانیان خارج از کشور هستند، نه تنها به این دلیل که درمان در خارج از ایران گران است، بلکه به این دلیل که مشاوران و متخصصان ایرانی به یک زبان صحبت می کنند و تجربه زیادی دارند. همون لهجه همان شباهت فرهنگی. این هم یک دلیل دیگر. بنابراین تصمیم گرفتیم یک روانشناس پزشکی خوب به انگلستان بیاوریم.

چه چیزی باید به روانشناس خود بگویید؟

بسیاری از ما می دانیم که وقتی افسرده یا مضطرب هستیم می توانیم به روانشناس مراجعه کنیم، اما ممکن است ندانیم که چه زمانی می توانیم به یک روانشناس یا روان درمانگر در بریتانیا یا لندن مراجعه کنیم. نمونه هایی از این موارد عبارتند از:

اختلالات خلقی، از جمله افسردگی و اختلال دوقطبی (درمان).

اختلالات وسواس فکری اجباری مانند اختلال بدشکلی، اختلال وسواس فکری، وسواس فکری عملی و غیره.

مشکلات اضطرابی مانند فوبیا، فوبیا، اختلال استرس پس از سانحه، اختلال اضطراب فراگیر، اختلال اضطراب اجتماعی.

اختلالات عصبی رشدی مانند اوتیسم، بیش فعالی و بی توجهی، مشکلات یادگیری، تیک.

مشکلات شخصیتی مانند استقلال، خودشیفتگی، خودشیفتگی و غیره.

مشکلات خوردن مانند پرخوری عصبی و بی اشتهایی.

اختلال خواب

مشکلات ارتباطی، از جمله مشکلات با همسر، خانواده و دوستان.

تصویر از خود

کودکان در حال رشد

طلاق و ازدواج

ویژگی های یک روانشناس خوب

با این حال، قبل از جستجوی یک روانشناس در بریتانیا، لندن یا جاهای دیگر، باید ویژگی های یک روانشناس خوب را در نظر بگیرید. چه ویژگی هایی ما را مطمئن می کند که یک روانشناس مناسب و خوب مانند یک روانشناس انگلیسی پیدا کرده ایم؟

در زیر به برخی از این ویژگی ها می پردازیم: اگرچه آموزش و دانش در زمینه روانشناسی اجتماعی شرط لازم برای روانشناس شدن است، اما شرط کافی نیست. یک روانشناس خوب باید دانش و تجربه کافی داشته باشد. حتماً در مسیر رشد و کمال بوده اند و درد کمال معنوی را درک کرده اند.

شاید بتوانید اطلاعات روانشناس را از یادداشت ها و نوشته هایش به دست آورید، اما نگاه کارگردان با جهان بینی او گره خورده است. ذهنیت شخصی و اعتقاد به ارزش ذاتی هر انسان، اعتقاد به هماهنگی حقیقت و احترام به همه ادیان بدون استثنا از عناصر تشکیل دهنده بینش مشاور است.

لیست مشاوران کافه مشاور