مشاوره قبل از ازدواج تلفنی

مشاوره قبل از ازدواج تلفنی

مشاوره قبل از ازدواج تلفنی : مشاوره ازدواج چگونه است؟ همه زوج های متاهل نوعی تعارض را تجربه می کنند. با این حال، اگر شما و همسرتان قادر به مذاکره و حل این اختلافات به تنهایی نیستید، مشاوره ازدواج ممکن است راهی برای حل آنها باشد.

زوج‌ها می‌توانند برای هر مشکلی که فکر نمی‌کنم خودشان بتوانند آن را حل کنند، مشاوره بگیرند، اما دلایل رایجی وجود دارد که آنها به دنبال کمک هستند.

اگر شما و همسرتان در مورد مسائل مالی، جنسی، فرزندپروری، دوستان، تصمیمات زندگی یا هر چیز دیگری که باعث استرس شما می شود اختلاف نظر دارید، ممکن است زمان آن رسیده باشد که درمان را امتحان کنید.

اگر اخیراً یک فاجعه مانند مرگ یکی از عزیزانتان را تجربه کرده اید و برای مقابله با آن تلاش می کنید، متخصصان بهداشتی واجد شرایط می توانند به شما کمک کنند.

زوج هایی که با روابط خارج از ازدواج، سوء مصرف مواد، PTSD، مسائل مربوط به سلامت روان یا تغییرات عمده زندگی سر و کار دارند، می توانند از مشاوره ازدواج بهره مند شوند. اگر خودتان نمی توانید مشکل را حل کنید، ممکن است وقت آن رسیده باشد که از کمک بگیرید.

هیچ محدودیتی برای اینکه چرا به دنبال مشاوره ازدواج هستید وجود ندارد. حتی بهترین ازدواج ها نیز روزهای سختی را پشت سر می گذارند و می توانند از کمک های حرفه ای بهره مند شوند.

مرکز مشاوره قبل از ازدواج تلفنی

اگر در ارتباط با شریک زندگی تان مشکلی وجود دارد، یک مشاور ازدواج می تواند فضایی خنثی برای گفتگوهای باز و صادقانه ایجاد کند.

اگر مکالماتی که در خانه دارید همیشه منفی است، مشاوره می تواند به ترویج گفتگوی سازنده کمک کند. مشاوران زوج از انواع تکنیک‌های گفتار و رفتار درمانی برای کمک به زوج‌ها در بهبود مهارت‌های ارتباطی و غلبه بر موانع مؤثر بر روابطشان استفاده می‌کنند.

چگونه یک مشاور ازدواج پیدا کنیم

پیدا کردن یک مربی مفید در منطقه شما می تواند یک کار دلهره آور باشد، اما اجازه ندهید که شما را دلسرد کند. قبل از انتخاب یک درمانگر، مصاحبه با چند درمانگر می تواند مفید باشد.

این می تواند به سادگی یک تماس تلفنی یا به اندازه یک آزمایش دقیق باشد. مهم است که یک درمانگر پیدا کنید که شما و شریک زندگیتان با او در بحث درباره مسائل حساس و بالقوه صمیمی در رابطه خود احساس راحتی کنید.

بسیاری از زوج ها احساس راحتی می کنند که با فردی هم سن و سال خود صحبت کنند، در حالی که برخی دیگر یک درمانگر مسن تر را ترجیح می دهند.

بهترین مشاوره آنلاین قبل از ازدواج

وقتی در یک رابطه هستید، به یک مربی نیاز دارید تا به شما اطمینان دهد که شما را درک می کند. برخی از درمانگران بر باورها و سیستم های ارزشی تمرکز می کنند که ممکن است با باورهای شخصی شما همسو باشد یا نباشد.

برای اینکه در محیط خود احساس راحتی کنید، مهم است که همه چیز را در مورد جهان بینی پزشک بالقوه بدانید.

هر شهر به درمانگران ازدواج و خانواده نیاز دارد که مدارک تحصیلی پیشرفته و مجوز رسمی داشته باشند.

درمانگران مشتاق باید یک آزمون دولتی را پشت سر بگذارند تا اطمینان حاصل شود که واجد شرایط ارائه خدمات مشاوره هستند.

تحقیقات خود را انجام دهید تا شرایط خاص مجوز ایالت خود را بیابید و برای یافتن یک مشاور ازدواج دارای مجوز در منطقه خود به مشاوره ازدواج و خانواده درمانی مراجعه کنید.

در حالی که نمی خواهید تنها به هزینه تکیه کنید، هزینه های مشاوره اغلب موضوعی است که نمی توان نادیده گرفت. مشاوران ازدواج معمولاً برای یک جلسه که معمولاً 60 تا 90 دقیقه طول می کشد، هزینه می گیرند.

بهترین تست قبل از ازدواج

هزینه های جلسه بسته به آموزش، تجربه و محل تمرین می تواند به طور قابل توجهی متفاوت باشد. قیمت ها بین 120-250 تومان یا حتی بیشتر متغیر است. برخی از مشاوران خدمات پولی ارائه می دهند.

اکثر طرح های استاندارد بیمه درمانی، مشاوره ازدواج را پوشش نمی دهند، اما برخی از آنها شامل پوشش سلامت روان هستند. با این حال، این بدان معنا نیست که همه درمانگران بیمه ارائه دهنده شما را می پذیرند. قبل از ادامه باید مطمئن شوید که این اتفاق می افتد.

زوج هایی که به دنبال مشاوره ازدواج هستند ممکن است به دلایل مختلفی این کار را انجام دهند و اغلب با مشکلات مختلفی در رابطه روبرو می شوند. رایج ترین مشکلات در ازدواج یا رابطه عبارتند از:

مسائل مربوط به اعتماد از دست دادن اعتماد می تواند باعث تنش در یک رابطه شود و

مشکلات اعتماد می تواند از موقعیت های مختلف مانند دروغ گفتن، تقلب، حفظ اسرار و غیره به وجود بیاید.

چه زمانی یک مشاور قبل از ازدواج مفید است؟

تماس های قبل از ازدواج در مورد مشکلات ارتباطی: ارتباط برای یک رابطه موفق حیاتی است. علائم ارتباط ضعیف می تواند مشاجره دائمی باشد.

پول مهمترین چیز است. پول اغلب در قلب بسیاری از چیزها قرار دارد، به خصوص زمانی که زوج ها عادات خرج کردن و/یا ایده های متفاوتی در مورد نحوه پس انداز برای آینده دارند.

خیانت: غلبه بر عدم اعتماد ناشی از خیانت می تواند بدون کمک مشاور دشوار باشد.

فرزندان. بچه دار شدن پویایی یک رابطه را تغییر می دهد و زوج ها ممکن است در مورد نحوه تربیت فرزندان خود اختلاف نظر داشته باشند.

برگرد بالا

چگونه برای مشاوره ازدواج آماده می شوید؟

قبل از شروع مشاوره ازدواج، مطمئن شوید که شما و همسرتان آماده صحبت صادقانه در مورد مشکلات خود هستید.

مشاوره می تواند دشوار، ناراحت کننده و از نظر عاطفی دردناک باشد،

زیرا ممکن است در مورد چیزهای صمیمی صحبت کنید که قبلا هرگز در مورد آنها صحبت نکرده اید.در برخی موارد، یکی یا هر دوی شما ممکن است چیزهایی را آشکار کنید که با دیگری به اشتراک نمی گذارید.

شما باید برای سرمایه گذاری زمانی واحساساتی که هرجلسه به همراه دارد آماده باشید.

لیست مشاوران کافه مشاور